Ruimte huren

Ruimte huren in Bibliotheek Zoetermeer

Op zoek naar een vergader– of cursusruimte, of een plek voor een informeel overleg? Door de centrale ligging in het centrum van Zoetermeer, makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en diverse parkeergelegenheden op loopafstand ben je bij ons aan het juiste adres!

Voor catering in het Forum kun je terecht bij onze partner Café Max.

Podium

Het podium is een ideale plaats voor informatiebijeenkomsten. Ook optredens en lezingen zijn mogelijk. Deze ruimte is niet afsluitbaar. Het podium beschikt standaard over het volgende:

• Geluidsboxen (bediening via display)
  • 2 handmicrofoons
  • 1 handsfree headset
Er is geen standaard beeldscherm bij het podium aanwezig, deze kan apart aangevraagd worden.

• Maximaal 50 personen
  • € 50,- per uur

Trainingsruimte(s)

De twee trainingsruimtes zijn gescheiden door een tussenwand die opengezet kan worden om één grotere ruimte voor 30 personen te creëren. De trainingsruimtes beschikken elk over het volgende:

• Verrijdbare tafels
  • Presentatiescherm
  • Flipover

Enkele trainingsruimte:

• Maximaal 15 personen
  • € 28,- per uur

Samengevoegde trainingsruimtes:

• Maximaal 30 personen
  • € 39,- per uur

Leeskamer

De leeskamer geeft het gevoel alsof je een huiskamer binnenstapt. Deze lichte ruimte biedt plaats aan maximaal 12 personen en bevindt zich op de eerste etage van de bibliotheek.

• Tafel met 12 stoelen (niet verrijdbaar)
  • Presentatiescherm
  • Flipover
  • Whiteboard

• Maximaal 12 personen
  • € 17,- per uur

Catering via Café Max

Onze partner Café Max verzorgt de catering in het Forum. De catering is niet standaard bij het boeken van een ruimte inbegrepen en is zelf aan te vragen bij Café Max:

• De catering kan klaarstaan tussen 9.30 en uiterlijk 17.30 uur
  • Op zondagen en 's avonds is het café dicht en is er geen catering mogelijk.
  • De catering kun je zelf bij het Café ophalen en naderhand het blad met lege kannen etc. weer terugbrengen.
  • De kosten voor de catering kunnen worden opgevraagd bij Café Max.

Catering aanvragen bij Café Max

Belangrijk om te weten

Een ruimte huren buiten openingstijden

Het Forum is van maandag t/m vrijdag geopend van 08:00 tot 20:00 uur. In het weekend is het Forum tussen 10:00 en 18.00 uur open. Van maandag t/m vrijdag is het mogelijk om 's avonds buiten de openingstijden (van 20:00 en 22:00 uur) een ruimte te huren. Hiervoor geldt wel een toeslag van € 50,- per uur voor de inzet van beveiliging.

Ruimte annuleren & no-show

Een gereserveerde ruimte is tot 48 uur van tevoren kosteloos te annuleren. Wanneer je de ruimte binnen 48 uur van tevoren annuleert of niet komt opdagen (no-show), zijn we genoodzaakt om de volledige kosten in rekening te brengen.

• Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
  • Je kunt een ruimte tot 5 werkdagen van tevoren boeken.
  • Je kunt een ruimte vanaf een maand van tevoren reserveren.

Meer weten?

Heb je een vraag? Neem dan gerust contact op met onze collega's van afdeling Interne Service, zij zijn bereikbaar via e-mail